Eko93 Erken doğum yaptım 34+6. Ve ayaklarım davul gibi sisti. 5.gundeyim doğumdan sonraki ama şişliği geçmiyor. Bu durumu yaşayan var mmii
mimar_anne Eko93 evet ilk doğumumda yaşamıştım felaket şişmişti bileklerim ayaklarım kesinlikle hareketsizlik ve su içmemekte alakalı bu doğumumda bol su içtim ve oğlumdan dolayı hep ayaktaydım hiç ödemim olmadı aksine doğumda olanda hemen gitti
yenidenanne34 Eko93 gecmis olsun dogum sezaryen mi oldu ? Benimde ilk dogumdan sonra aynisi başıma geldi zamanla geciyor tabi doktor normal oldugunu soylemisti
Eko93 yenidenanne34 evet sezaryen oldum. Ya sezaryenden önce de sisiklik vardı ama git gide artıyor gibi
NGold Ben de bundan çok korkuyorum 4gün sonra doğumum var şuan da aşırı şişim nerdeyse 4-5kilo ödem var vücudumda ayaklarımın üstüne dahi basamıyorum bir de bunun üstüne ameliyattan sonra ödem gelirse yandım
Eko93 NGold yaa insallah güzel geçer ameliyatınız, yok onlari hiç denemedim aslında evet maydanoz suyu falan iyi olabilir