İki doktora gittim biri doçenti biri ise doktordu sadece ilk gittiğim kıza benzettim ama yinede iki üç doktor görsün öyle dedi emin olamadı dünde gittim kız gibi duruyor ama tam bacağını açmamış dedi iki doktorda öyle dedi bacagını tam açmamış bide detaylıda net belli olur dedi acaba yanılma olurmu