Herkese merhaba :) Benim yumurtalarım müdahalesiz büyüyüp çatlamıyor eşimin ileri hareketi %10. Çatlama iğnesi ve ilaçla yapılan denemelerden olumlu sonuç alamayınca bu ay aşılamaya başladık. Doktor olmazsa tüp bebek önerdi. Böyle umutsuz olup ilk aşılamadı tutan var mı?