Hilal2901 Ozgis1s değerin düşmesi gerekirken düşmemiş insallah çok sorun arzetmez bakalım doktor ne diyecek
Adsizbiri Bende yaptırdım 50 mg yaptilar karnım toktu 165 çıktı şimdi 100 mg iciceksin dedi bende korkuyorum inşaallah yuksek çıkmaz.
Adsizbiri Ozgis1s aynen hatta 10 saat açlıkla yapılması gerekiyormuş ben neler yedim helva bile yeyip gittim söyledim önemli değil dedi şimdi de yüksek 100 mg iciceksin dediler devlet hastanesi sürekli doktor değişince her biri bişey yapıyor valla