Merhaba, ben de ne yazik ki sakin ve sabirli bir anne degilim. Sizi az cok anliyorum, ben ofke kontrolu adi altinda egitim almistim orada hocanin soyledigi cocugunuzla araniz kotu ise 7 yasina kadar onarin, cunku cocuklar 7 yasina kadar yasadiklari seyi ileride cok hatirlamazlar. Egitimin, destegin ise yaramasi bir yere kadar bence. Her sey kendi elimizde diye dusunuyorum. Benim oglum 5,5 yasinda duygusal olarak da cok hassas bir cocuk cok fazla bagirmalarim olmuyor ama kurallarim var ve bu yuzden her seye bagiran annesin diyor bana. Simdi ikinci bebegimi bekliyorum bakalim umarim her sey daha fazla zorlasmaz.