ayanarta1 dediğiniz otele gitmedim ama tekneler yanaştığında denize girmezseniz denizi gayet güzel . Musa dağına doğru olan kısmı çok daha temiz tekneler gelmiyor o tarafa çok. Tekne ile Sulu adaya gidebilirsiniz. Yani her kesim insan geliyor, aile ile gelen çok gördüm ben. Kapalı olanlar falan da geliyor. Yani yurdum insanı genelde yabancıdan çok yerli var diyebiliriz. Olimpos ve çıralıya da yakın adrasan. Çıralı sahile de gitmenizi tavsiye ederim.(çıralıda yabancı turist çok oluyor) Olimpos girişi müze kartla giriliyor. Çıralı tarafı ücretsiz.