Merhaba kızlar bende pkos var ovülasyon testi aldım onunla yumurtlamayı kontrol edeceğim ama bir sorum var . Normal adet görenlerde 14. Gün ve çevresi olarak yumurtlama görülüyormuş. Ben Adet bitikten sonra yine 14.güne yakın günlerde mi test yapmalıyım yoksa adet bitince hemen test yapmaya başlamalı mıyım?