Dmr4520 26.haftada geç kalmış olmam değil mi bunu yaptırmak için. Bide bazı insanlar zararlı yaptırma deyip duruyor. Ben de diyorum sabah aç karnına b tane büyük muz ye bak şekerin nasıl yükseliyor, aynı şey değil mi şeker yüklemesiyle?
Hulo2105 Dmr4520 geç kalmadın 28. Haftaya kadar yapılıyor bende pazartesi yaptırıcam 27 haftalık oluyorum. Muzla bir değil tabi ki yükleme
eceyc314 Dmr4520 27 de yaptırdım yüklemeyi. Muz ile aynı değil yükleme. Ünsilini etkileyeck gramda ve kana çabuk karışması içinde sıvı şeklinde tüketilmesi gerekiyor.
Zseda Dmr4520 Zararlı yaptirma diyenlere kulak asmayın. Onlar bilime kafa tutan bir grup. Buraya da gelirler birazdan
Drfatma Zararlı olsa doktorlar önermezdi tabiki. Benim de annemde diyabet olduğu için yaptıracağım üç hafta sonra.
Drfatma Dmr4520 evet babanızda varsa bu bir risk faktörü yaptırmanız sizin için de bebek için de iyi olur, diyabet olması durumunda erkenden önlem alınır
GlyEylul Mrvmrvmlh bugün verdim canım. Önce aç karnına kan veriosn, sonra sana bir sıvı içmeni sylüyorlar onu içtikten 1 ve 2 saat sonra tekrar kan veriosn. Arada su bile içmek yok. Yani toplamda 3 kez kan veriyorsun
Tugces09 Haftaya kadar yapılıyor bende 27+1 im pztsi yapalım dedi sağlık ocağı ebemiz. Bizim ailede kimsede yoktu aslında şeker hastalığı fakat 2 sene önce annemde hafif derecede çıktı şuanda yok ilaç falan kullanmıyor ama ben yine de yaptırmayı düşünüyorum riskli bir durum çünkü gebelikte olması…