Sibelylmz başkasına sormuşsun ama bende cevap vermek istedim 😀 3800 doğdu kızım bende 20kilo almıştım Doğumda. Sezeryanla Doğum yaptım 1 hafta içinde 11 kilo gitti zaten ilk gün tartıldığımda 7 kilo gitmişti. Sonra 6 ay bulmadan ne göbek kaldı ne kilo eskisinden daha zayıf oldum. Kilodan korkmayın Allah izin verirse emzirirseniz zaten o kilolar siz hiç birşey yapmadan gidiyor geceleri biraz uykusuzluk gündüzleri koşuşturma olunca 🙂 ben hiç diyet yapmadım her ay kilo veriyordum.