Melixx aynısını yaşıyorum 33+6 dayım 33. Haftanın başından beridir anlattığınız durumdayım sancılarım çok ilaçlar ve fitille durdurmaya çalışıyoruz hep evde yatıyorum rabbim zamanında gelmesini nasip etsin miniklerimizin gerçekten çok zor. Siz hangi şehir hastane takiplisiniz