Ben kışlık tulum aldım bir iki tane onun dışında 5 tane 0-3 ay takım bir tane yenidoğan takım birkaç tane 3-6 ay tulum ince battaniye aldım. Örgü yelek ve ceket yaptırıyorum yani 6 tane yelek 3 ü yenidoğan 3 ü bir yaş 2 tane de ceket oluyor. Zıbın mi diyorlar şu atlet yerine geçen çıtçıtlı body almadım ne kadar alacağımı bilmiyorum. Onlarda kimisi kısa kimisi uzun kollu. Eylül ayı sıcak olduğu için bir ay giyeceği kısa alırım. Sonrasını da sonra alırım diye düşünüyorum.