Sibel_yay_46 Arkadaşlar duphaston kullanıp sonra biraz lekelenme yaşayan var mı gebelikte kullananlar için
busbus14 Sibel_yay_46 benim risk vardı ondan kullanıyodum ama kullanımı kestikten sonra lekelenme olmadı
Sibel_yay_46 busbus14 nokta kadar leke gördüm bende takip edeyim onzaman hamilelikte verdi doktor normalde kanamam felan yoktu