21+2 haftamızdayız 14 de başlamıştı iki hafta kadar sürdü sonra bitti dedim bayadır yoktu iki gündür sabahları çok fena oluyorum yaaaaaa prilamda etki etmiyor tıkanıyorum resmen kusamıyorum hal bırakmıyor 😭😭 hiç iyi gelen bişey de yok kızım da hareketli baya napıyo hareket ettikçe mi oluyo büyüyo yer mi açılıyo anlamıyorum da 😂 yok mu iyi gelen bişilerr🤢🤢🤢🤢🤢