Neva_aydn snowglobe evet ama enfeksiyonda olabilir diye düşünüyorum dün gece 4 defa çıktım ama idrarım yoğundu iki saate 3 defa daha çıktım ama çok çok az geliyor
snowglobe Neva_aydn hamilelikte çok normal. Şuan benim son zamanlarım yine aynı oldum. Hele akşam tuvaketem çıkıp yatıp uyuyana kadar tekrar geliyo tekrar gidiyorum gece kalkıyporum falan. Acı sancı yanma kaşıntı yoksa enfeksiyon değildir
Neva_aydn snowglobe kaşıntı yok acı yanma değilde yani sanki aşırı sıkışigim gibi 5 DKKda bir ama tuvalete oturunca çok çok az geliyor bir kaç damla