Kızlar bebeğimiz olmuyor 10 aydır yaklaşık neyse ben bunu gerçekten çok fazla kafama takmıyorum aslında vakti zamanı gelince Allah nasip eder olur diye düşünüyorum tabi regl olunca hayal kırıklığı yaşıyorum orası ayrı.Burada görüyorum ne zaman kafama takmadım o zaman hamile kaldım yazılarını. Normalde de çalışıyorum ayrıca kendi bahçemiz var evin işleri derken sürekli bir meşgale içindeyim yani kısacası. Ama 3 4 aydır rüyalarıma giriyor 5 6 kere bebeğim olduğunu gördüm bugünde rüyamda erkek bebek dünyaya getirdim her şey çok gerçekti resmen yüzü hala gözümün önünde bilinçaltıma mı yerleşti bilmiyorum böyle olunca da üzülüyorum 😭😭😭 Daha önce böyle rüyalar görmezdim hiç. Bat yarın bu arada 😞😞