Zerya1212 29 haftalik hamileyim rahimagzi 2,8 cm inmis cok endiseleniyorum ayni durumu yasayanlar oldmu
Tugce_Bakar Zerya1212 Merhabalar bnde ikinci hamielgim ve aynı haftadayiz ama bı aydır vajinamda agri var sızlıyor kalkip oturnca ilk doğumum sezaryen bnde endişeleniyorum
_almirasmom Zerya1212 26. Haftada baktırıdm 7 cm di doktor çatın dar oldugu ıcın dedı zaten normal doguma hıc musaaıt olamadım ılk gebelıktede sımdıde .. hiç kısalmıyor rahım agzı uzunlugum ne yapcam bılmıylrum normalde 27-28-29 haftalarda yavas yavas kısalmaya baslaması lazım
Gerran Zerya1212 Haftada benim de kısalmıştı 18. İlaç tedavisi ve yatış verdi doktor. 1 aydır yatıyorum. Şimdi 34+4 oldum. 2 gün önce ilacı kesti doktor ama bebişin geleceği yok bence.
_almirasmom Tugce_Bakar o benımde oyle korkmayın bu dogum belırtısı deıl magnezyum ıcın veya maden suyu
gul-vii Ilk hamileligimde benimde basima geldi Ciger gelistirici igne yaptilar Anneme gitmistim orda kaldim haftalarca wc banyo haric neredeyse kalkmadim 39+4 de dogum yapmistim Yani korkmaniza gerek yok dikkat edin dinlenin
Zerya1212 elifozkann hayir agrim yok 2,5 düserse sinirda oluyor bende endiselendim baya korkuyorum ilk gebeligim🥺