B_u_s_ra ben şampuan olarak ilk bebeğimde mustelanin konak önleyici sampuaniji kullandim ve hiç konak yaşamadim cok rahatti , pisim kremide desitin kullandim hiç pişik yaşamadim desem yeridir cok memenundum ikisindende 2. De de ayni urunleri kullanmayi dusunuyorum