Kızlar sabah yazmıştım genitalimin üstünde adet olcakmış gibi ağrıyla uyandım sonra belime vurdu biraz iyi hissedince duşa girip çıktım ama şuan belimden ayaklıma vuran gezen bi ağrı var grip olduğumuzda ateşten üstümüz batışır canımız az olur ya o misal doktora gitmeli miyim normalmi ne zaman geçer geçer mi ? 31+1