Yalinn8 Hndnckn daha dun geldi bayildimm ben https://instagram.com/hobi_yuvam?utm_source=ig_profile_share&igshid=1633kimygsp68
Hevii Hndnckn arkadaşım almıştı hiç kullanmadı çok ağırdı bende hiç beğenmemiştim sadece görüntü olarak güsel
Tuba-Sahra Hndnckn bende çok istedim fakat bı abla almış resmen 10 kilo vardı bide bebek içinde düşünmek bile istemiyorum ve shic güzelde durmuyordu vazgeçtim almaktan
minibarbie https://www.instagram.com/p/BsDO_Qkgw2W/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=vfsztbjo9e0e bunlardan bahsediyorsaniz cok ağır oluyorlar. kuzenim yaptırdı hic kullabmadan çöpe atti bebegin agirligi ve bunun ağırlığı cok fazla oluyordu
cilm Hndnckn canm çok cabuk sünüyo hiç kullanışlı degil cevaremde kullananlar memnun kalmadılar açıkcası
Selindikci35 https://www.mothercare.com.tr/mothercare-bedtime-wish-hasir-sepet_378783 Ben de bundan istiorum cnm bak boyle olanlari da var ama bebek kac aylik olasiya kdr kullanilir bilmiorum