Aydann12 33 haftalık olucam bugün kaşığımda ve makatta böyle kasılma gibi sancı gibi rahatsız eden hissiyatlar var hatta canımı yakan normal midir artık bu durumlar
Adlaksy Aydann12 bende 33 hafta oldum ama ağrım yok şimdilik sadece sırtım ve midemle sorun yaşıyorum
Tugce_0707 Aydann12 merhaba bende 33teyim . Bizim bebiş 27. Haftada döndü ve o zamandan beri bahsettiğiniz ağrıları yaşıyorum. Doktorum bebek kanala ilerledikçe bu ağrıların normal olduğunu söyledi. Kısa süreli olduğu sürece panikleme dedi.
Mer3459 Aydann12 benimde kaısklarımda vajinada aşırı baskı var ağrım da çok dün gittim kontrole nstye de başladı herhangi bir sorun yok bu haftada normal dedi birazda bebeğim iri ondan kaynaklı olabileceğini söyledi
Aydann12 Adlaksy sürekli olan ağrı değil zaten ara sıra geliyor sanırım yalancı kasılmalar başlıyor altta baskı falan oluşmaya başlıyor. zaten bebek dönmüş demişti doktor
Adlaksy Aydann12 işte bende daha önce hiç yalancı sancı çekmedim nasıl bişey olduğunu bilmiyorum 😂 ay sağlıkla kucağına alırsın inşallah ❤️
Adlaksy Aydann12 maşallah ❤️ sizde karında sürekli sabit bir atış hissediyor musunuz kalp atışı gibi bende uzun zamandır var neden olduğunu çok merak ediyorum bazen oturuyorum afedersiniz sanki bebek kalcamda hareket ediyormuş gibi hissediyorum 🤭🤭
Aydann12 Adlaksy hıçkırık tutuyordur 😂 kalp atışı gibi mesela bunu yazarkende oluyor şuan hıçkırık tutuyor
Aydann12 Adlaksy tamam işte devamlı oluyor doktora söyle o da hıçkırık dicek 😂😂 bazı insanların uzunca süre bile olabiliyormuş