irem4556 canım ben Onur beye gidiyorum Çınarlı da doktorum çok tatlı çok iyi bir doktor. Ultrason cihazı biraz eski görüntü kalitesi çok iyi ve net değil ama doktor olarak iyi, Reşat beye de bir arkadaşım gitti onun da cihazı çok iyi ama çok keskin kuralcı olduğunu söylemişti. Hastane genel olarak iyi fiyat performans olarak en iyisi diyebilirim şu an.