Momyycik Merhaba arkadaslar düşük riskli gebeliğim sonunda saglıklı hale geldi sükürler olsun 13+3 günlüğüz artık progestran b12 multivitamin ve mide bulantısı için hap içiyorum ama ne zaman gündüz içsem hepsini istifta ediyorum o yuzden gece yatmadan içmeye basladım bu bir sorun teskil edermi sizce doktoruma pazartesi gidicem o zaman sorucam bilgisi olan varsa yazabilirmi
Firstpreg Momyycik Sanıyorum ki kahvaltıdan sonra denilmesinin nedeni ilacın belli bir miktar enerji vermesi. Gece alınırsa uykusuzluğa neden olabilir. Siz de gün içerisinde saat 3-4 civarı içebilirsiniz. Yani doktora bu şekilde kabul ettirebilirsiniz ☺️ Çok geçmiş olsun
Ozlem_6565demr Momyycik Mrb doktor bana folik asit önerdi aldım ama 3 gün kulandım 4 gündür kulanmıyorım internete denk geldiğim videolarda folikasitsin be eğe zarar verdiğini söyledi şuan 7+6 ı olduk kulanmalımıyım kızlar yardım edin
sutlukahve_ Saat fark ediyor mu bilmiyorum bana sabah kahvaltıdan sonra demişti miden bulaniyorsa fisfis şeklinde olanı var bulantin varsa onu kullanabilirsin demişti bana doktorum
Gizem9688 Ben hep gece ictim. Simdi demir başladı oglen ic dedi ama onu da gece iciyorumm sadece d vitamini sabah aliyorum o kadar. Multivitamin, demir, omega 3 hepsi gece aliyorum 26 haftalik olcaz p.tesi
Momyycik Gizem9688 yaa bende işte hepsini gece içiyorum diğer türlü asla midem almıyor saglıkla alın kucağınıza inşallah
Momyycik Doktoruma sordum kızlar hic bir sorun yok gece içebilirsin dedi sizinde bilginiz olmus olsun
Momyycik Ozlem_6565demr bence kullanın 4mg ve üstü için zararlı deniyor doktorlar ona uygun mg larda veriyor zaten boyle bir durum olsa bilerek neden versinler cogu anormaliyi o ilac kurtarıyor erken donemde kullanmanızı tavsiye ederim
gayesblog Ozlem_6565demr folik asitin fazlası zarar. Şu yanlış bilgi sürekli konuşuluyor. Ve kullandığınız folik asit markası önemli hekim gözetiminde almanız gereken miktarı alırsanız bebekde de sizde de bir problem olmaz gelişim görürsünüz