Benim 12.haftada kan gelmişti iki gün üst üste. İkinci gün gelince doktor takibe almıştı ne olur olmaz diye ama ondan öncesinde gebelik kesesinin etrafında kanama alanım vardı. Doktorun dediğine göre vücut açıklığı bulunca o alanı dışarı atmış. Gerçekten o günden sonra kanama alanım kalmadı, şimdi 36.Haftadayım.
Yine de doktora sormanızda fayda var, vücut kanama alanlarını bazen ya dışarı atıyor ya da kullanmaya başlıyor kayboluyor. Sizinki de belki atmıştır