Kızlar 9 mayısta aşılama oldum ilk kez. Duphaston kullanıyordum test günümde adet oldum. İkinci kez denemek istemiyorum adetimin bugün üçüncü günü. Aşılamadan sonra kendiliğinden hamile kalan var mı ya da daha kolay hamile kalınır diyenler oldu
Fikri olanlar yardımcı olabilir mi 🫶🏻