Deletedmom667 Zozan73 cnm bende oyleyım gebelıkten oncede wardı suan devam edıyor.. Ama benımkı normalmıs yanı kokusuz we koyu sarı yada yesıl olmadıgı ıcin normal dedi doktor
Canim Zozan73 Canim haftalar ilerledikce akintida artiyo, benimde 12 13haftaliken baslamisti simdi 22+4 olduk hala devam ediyo beyaz akinti
Zozan73 Deletedmom667 bende önceden yoktu bu aralar biraz fazla oldu acaba üşüttüğüm için olabilir mi?
Selindikci35 Gozdeeerss progestan da kullanio musun canim? Bnde 11+5 im..onun da etkisiyle bnmde hep islak oluo..gunluk ped yerine pecete vs..koyabilirsin.mher tuvalete girdiginde degistir ki en feksiyon kapmasin..kuru tutmak gerekio
Gozdeeerss Selindikci35 peceteyi devamlı degistiriyorum zaten yoksa hic olmuyo onsuz öbürü ekstra kullanan bilir valla😂
edashh Zozan73 normaldir bendede olmuştu şimdi daha az yanma koku koyu olması sakıncalı diye biliyorum