Yaren1807 Kızlar merhaba ben 36+2 gebeyim dün yarim saat 45 dk dan fazla karin sancısı yaşadım duşa girdim hafifledi sonrasında sabah uyandığımda günlük pedimde pembemsi lekelenme vardı ve karnım sertlesmis gibiydi ne yapmam gerekiyor
Dnmzzeda Yaren1807 Ben lekelenme yaşamadım o hafta da fakat doğumum başladığında hastaneye gittim ve pembemsi bi lekelenmem oldu , doktora gitmelisin bence
Beri-mir0 Yaren1807 aynıyız günlerimizde aynı benımde dün değil önceki gece sümüksü akıntımla karışık hafif pembe kanama oldu nişan olarak geçiyor doğuma hazırlık yani sancım da çıkmadı nts de. Ama belimden kasıklara vuran bir ağrı var mecbur beklicez doğumu
Haticeburak06 Yaren1807 nişan gelmiş sancın fln yoksa acillik bi durum yok benmde 36da geldi 39 oldum bekliyorum hala
Yaren1807 Dnmzzeda içimde çok garip bir şey var ve karnım ağrıyor ya adet agrisi gibi kasik felan değilde
Minikki23 @Yaren1807 Bende aynı haftadayım,benimde değişik bir akıntım oldu.Nişan mıydı bilmiyorum ama pembe değildi.Pazartesi randevum var gidince sorucam.Tekrar oldu mu lekelenmeniz