Kızlar selamm 24üncü haftada gebelik şekerim teşhis edldi o günden beri diyet yapıyorum sınırı hiç aşmadım ama her öğün sonrası yürüyorum 28inci haftaya kadar bebeğim hep kilo olarak çok iyiydi ama şuan 32deyim kilosu 1 hafta geride boyu ideal oysaki alabileceğim tüm vtamin ve besinleri alıyorum dikkat ediyorum başına gelen var mı?