25+5 haftalığım. En son 20 21. Haftalarda büyümüştü. Sonra durdu büyümesi. haftalık çıplak şekilde fotoğraf çekip bakıyordum boyutuna.
En son doktora geçen hafta gittim karın çevresi 1 hafta geri. Ama onun haricinde sorun yok hatta boyu haftasından ileri çıktı. Transverse pozisyondaymış.
Bu normal mi? Nedense normal gelmiyor endişeleniyorum:(