GuzelMelegimm 32 haftalığım hala yüzüklerim falan oluyor ama yavaş yavaş şişmiş gibi hissediyorum. Kızım da hiç şişmemiştim. Çare olarak ne yapabilirim. Su içiyorum çokta hareketliyim. Sabaha kadar şişip akşama kadar iniyorum. Anlamadım bu işi
GuzelMelegimm GuzelMelegimm şimdiye kadar hiç kilo almayan ben 2 haftada 3 kilo almışım. Yemem aynı ama sanırım ödem. Buna bi çözüm bulmam gerek.
Japonmuhendis Ben 37. Haftadyım hala o kadar şişmedim ama arada çok ayakta kalınca falan ayaklarım şişiyor, bu ödem işine bi çözüm yok bence yaa bol su da içerim, tuz da çok tüketmem ama olmuyor yine şişiyor
GuzelMelegimm Japonmuhendis arada bir olursa olsun ama daha 6 haftam var şimdiden şişersem çok zorlanırım
Hurmaannesi Ben de hee gördüğüme soruyorum şiştim mi diye yok diyorlar. 37 olucaz pazartesi inşallah. Böyle giderse çok iyi