Suey Tayin bekleyen var mı hala açıklanmadı bir an önce açıklansada kafam rahatlasa stres içindeyim resmen
Suey Merviiss bende ulaştım şimdi eşime ipka vermiştik kabul olmuş çok şükür hepimiz icin hayırlısı 🤗
huysuz__ piiremsesinannesiii sizin çıksa düzen açısından iyi olurdu da üzme canını hayırlısı buymuş, Rabbim tırnaklarına taş değdirmesin hiçbirinin, gidenin de kalanın da yolu açık olsun
Suey piiremsesinannesiii bizede ipka geçen senede ipka gelmişti bu sene kendimiz istedik ipka gebelikten dolayı hayırlı olsun hepimiz için 🤗
piiremsesinannesiii huysuz__ amin ya ama gerçekten oturduğum evi görseniz nasıl sığıyırsunuz buraya dersiniz küçücük çok pahalı bir şehir yani bıktık her anlamda ama ne diyelim dilekçe yazmaya gidiyordu eşim en belki o kabul olur
huysuz__ piiremsesinannesiii çok haklısınız düzen olsa zaten kim gitmek ister öyle bir şehirden , nasip inşallah dilekçe kabul olur olmazsa da Rabbim bir ferah yol nasip etsin