ngksu benimde öyleydi normaldir diye düşündüm kontrol günümde yakın diye bekledim. Dün yatış verdiler rahim ağzı kısalmış bebek baskı yapiyormus yalancı sancı da çıktı. İki doz ciğer geliştirici vurdular ve sancı düzenleyici hap kullandim çok şükür geçti ama 1-2 hafta daha vakti olsun diye yatarak süreci geçireceğim. Eğer imkanınız varsa beklemeyin tabi ki herkesin durumu aynı olmuyor ama riske atmaya da gerek yok