Dostlarım benimde 37+0 ve bu kasılma dediğiniz durumda danırım sancı ağrı yok değil mi sadece karında sepsert taş kesiliyor ve bir sğre sonra normale dönüyor? Ben belimde vajinada vs bir ağrı hisetmiyoruö Kasılma esnasında bebek bir yere geçip toplanıyor ve orası tümsek gibi oluyor özellikle yürürken birde aşırı sert oluyor karnımın o tarafı