mervemurat16 Tevhide37 ben tek doz olmuşrum doktorum yeterli olduğunu söylemişti.Diğer dozlar kalıcılık süresini arttırmak için yapılıyor
Irmak154 Tevhide37 doktorum tek doz yeterli dedi. Bendede alerjik sonuçlar yarattı çünkü. Zaten steril ortamda doğum yapıyosun 2. Ye gerek yok dedi
Beyaz_kralice Ya ben oldum da keşke kolum ağrısaydı kolum hariç herşey yaşadım ateş ishal halsizlik kemik ağrısı ter basma 3 gün kendime gelemedim
Mrvmrvmlh Bende de kötü bi etki bıraktı maalesef kolum şiş şu an ishal halsizlik yaptı ve ikinci dozu yapalım dedi ebe bayramdan sonra mecbur olcam iki doz daha kalıcı olur diye anlattı