Dilay06 konyayı bilemem, ama genel olarak bildiklerimi paylaşayım, doğum için ambulans eğer acilsen gelir, ama ben doğum yapıcam hastaneye gitmem lazım dersen , ya da şöyle söyliyim, ambulansı taksi niyetine kullanırsan gelmez, adı üzerinde 112 acil....gittiğinde acil servise başvurursun, muayenen yapılır, duruma göre servise ya da doğumhaneye alınırsın. Yani filmlerdeki gibi doktorlar sedyeyle acilin önünde seni bekliyır olmayacak....doğumdan sonra herhangi bir sorjn yoksa üzerinde hastanenin verdiği önlükle odana gelirsin, odada ailen seni giydirir...süslemeyi ister sen geldikten sonra ister gelmeden ailenden biri yapabilir... yemek de; günde 3 öğün çıkar , sabah -öğle- akşam... öğüne yetişirsen hastanede verirler. Ama mesela gece doğurdun, sana özel yemek çıkmaz, ailen alır getirir