annelik_4 Kızlar 2 gün önce doğum yaptım yaklaşık 2 gecedir bebeğimi emzirmeye çalışıyorum ama sürekli uyuyor tabi uyuyor diye aksatmiyorum 2 saatte bir bazen saat başı uyandırıp emziriyorum ama zor oluyo kaç gün sürüyor böyle🥴
xhbgns annelik_4 Yaklaşık 40ı çıkana kadar öyleler hep uyku halindeler bazı bebeklerde daha erken bazılarında daha da geç uykuculuk geçiyor. İlk 3 ay hala anne karnında gibi hissediyorlar yeni yeni adapte olmaya çalışıyorlar malum ama sarılık riski de ortadan kalktığında korkma zaten canı istedikçe emmeye başlayacak biz hala gündüzleri uyumadığından saat başı emişiyoruz 🫠🫠
Azra8Engin annelik_4 göğsünü hafif çek. Uyanmiyor ama meme gittiği için tekrar çekmeye başlıyor. Yine olmazsa sagip verebilirsin.
annelik_4 Seyma0323 yok daha dün taburcu olduk şükür bsy çıkmadı doğduğundan beri öyle babası gibi uykucu😀
Esra_Omer_21 annelik_4 çok yeni daha normal canım benm de ilk iki gün emmedi sarılık oldu bugün tam 15 günlük oldu çok şükür düzeldi