Bsmozclk gözün aydın canım ben 38+3,üm hala inmedi
Bir şey mi yaptın da indi kendiliğinden mi indi
Bu arada kanala girmesi doğum yakın demek değil diye biliyorum sadece bebek olması gereken yerde
Çünkü 35. Haftada bile inenilirmis ama orda beklemeyi tercih eden brbekler var
Bu şekilde biliyorum ben
İnşallah benim de bir an önce iner