susaMom_ canım suyun gelince sirtan ağrı vurur ve doğum başlar öyle soylim hafif sızıntı ile başlasada sonrası baya suyu akar ama doktora git görün istersen için rahatlamış olur benim direk dogumdu suyum aktıktan bir saat sonra hastane.vardim sancısız sırt ağrısı vardı sadece 4 cm açıklım vardı ve hastaneye gittikten üç saat sonra doğum oldu. Dedin gibi insan bilemio o yüzden hemen hastane gidio zaten belli bir açıklık olmadan doğumhane almiolar bende bilemedim için hemen çıktım sadece keşke duş alıp valiz toplayop öyle görseydim dedim yani bir iki saat sancılar vurunca gitseydim dedim sancılar hastane vardda 3 dk 1 sonrasında 1 dk 1 oldu. Ebeler açıklı kontrol edio gaddar bir ebe canımı yaktı ve sondaj zorladı beni açıklı ve dikiş sonrası kontroller daha çok yordu doğum bana göre normaldi hatta direk doğum anı bebeğin çıkışı bana göre acısızdi acaip bir rahatlama vardı kabız olmuş gibiydim vajina uyuştu için ondada acı yoktu