aysedagnur korkman çok normal daha önce tecrübe etmediğin için. Bana kayınvalidem spinal istiyorum diye vazgeçirmeye çalışmıştı genel yaptırmaya çalışmıştı. O da sezaryen olmuş ve korktuğu için genel tercih etmiş beni de ikna etmeye çalıştı 😅 benim içinse bebeğimin o ilk anını görmek bütün korkulara bedeldi. O yüzden spinal tercih ettim ve tüm korkutucu yorumlara rağmen kararımdan vazgeçmedim. Hiç de korktuğum gibi olmadı o kadar kolay ve rahat geçti ki. Ameliyathaneye girdiğim ilk andan beri sadece dua ve sure okudum Rabbime dua ettim o yüzden hiçbir şey anlamadan bitti ve bebişimle o ilk anımız o kadar unutulmazdı ki… doğar doğmaz ağlamaya başladı yanağıma koydular yüzüme sarılıp sustu hemen ve o kadar muhteşem bir kokusu vardı ki anlatamam 🥲