Anneler poğça yaptim fırına koydum şeklini verip kabarsın puf puf olsun diye ama henüz mayaya gelmedj kabarmadi fırının içi ılık önceden düşük ayarlı ısıttım uykum cok geldi beklemeden uyusam birsey olur mu fırının içinde mayaya gelmesi dışında bilgisi olan lütfen beni aydınlatsn beklerken uyuya kalicam yoksa