Kızlar normalde 29+2 olması gerekirken 27 haftalık çıkıyor doktor 2 hafta gelişim geriliği var dedi 3 haftaya yükselirse sıkıntıya gireriz dedi başına böyle bir şey gelen oldu mu birde nst ye bağladı orda da yalancı sancılar çıktı onlara önemli değil dedi