Knisanurb Erken denilebilir bu hafta için açılma olsun yarında olabilir 42. haftaya da kalabilir çok takılmayın suyunda azalma yoksa doktor riskli bir durum görmediyse kafanıza takmayın ilk gebelik ne olucağını bilemezsiniz en önemlisi size tavsiyem olsun kimsenin hikayesine göre kıyaslamayın kendinizi o en tehlikelisi onu ben yaptım yapmaz olaydım milletin böyle oluyor benim neden böyle oysaki her doğum kendine özel kafanız rahat olsun inşallah hayırlısyla kucağınıza alırsınız