Merhaba hanımlar 38 haftalık sezeryan oldum öğlen 1 de Rabbim isteyen herkese nasip etsin yarım anestezi oldum gerçekten korkulacak hiç birşey yokmuş sormak istediğiniz sorular var ise sorabilirsiniz yarım anestezi olarak korkum vardı ama korkulacak bişe yokmuş iyikide yarım olmuşum 🤲❤