Buse344161 serenaygobul81 aslında gösterir ama istersen bekle adetin geçsin 2 gün sonra yap daha net belli olur bekleyemem diyorsan sabah ilk idrarınla dene bekle başında bakalım kaç dkkada çift çizgi olucak
myavocado Fekf ne demiş doktor nerede yazmış. Doktoru yumurtlama döneminde olmuş demiş iki adeti arasında, testin pozitif olması ile yumurtlamanın ilgisi yok.
Ebruyi serenaygobul81 ilk 30 dakika sonrasına bakmayın diyor kullanım kılavuzunda tekrar dene 20 dakika boyunca bak kuzum cıkıyormu
lilyum_ serenaygobul81 ben hic bu kadar net kuruma cizgisi görmedim. Bence gebelik var. 2 gün geçmiş zaten test yapın daha koyu çıkar bence
serenaygobul81 myavocado Hanımefendi neden herkese ters cevaplar veriyorsunuz. İnsanlar fikirlerini söylemekte özgürler lütfen sayfamda bu tarz gerginlikler yaşanmasın. Fikrinizi söylediniz teşekkür ederim daha fazla yorum yapmayınız.
serenaygobul81 myavocado cevaplandırdığınız bütün yorumlar ters bir şekilde ne alaka ? Doktor öyle mi demiş ? Bu tarz da neyse teşekkür ederim.
serenaygobul81 Test haptım birşey çıkmadı muhtemelen test yanılttı güzel mesajlarınız için teşekkür ederim hepinize 😘😘😘 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah