Hanımlar bursa büyükşehir yenidoğan paketi alan var mı gerçekten geliyor mu Osmangazide oturuyorum başvuru yapicam onu bile yapamıyorum yoğunluktan dolayı tedarik edilemiyor gibi bı yazı yazmışlar. İkiz bebeklere hamileyim birde kızım var nerde ne yardım varsa Alicam bu sefer evim kira eşim tek calisiyor kızımda hiç bişey istememiştim 😂