Ozdemirinannesi- ne yanma,ne kasinti ne de kötü bir koku vardı. Su gibi geldiği için suyum geliyor diye düşünmüştüm. Bununla alakalı test yapildi gelen şey amniyon sıvısı degil yoğun akıntı,enfeksiyon dendi. 3 günlük fitil verdi geçti. Ama sizin de doktorunuza danisip test yaptırmanız lazim anlamak icin