btytgy yani size bağlı biraz. Doktor kesi attı çünkü kontrolsüz yırtık bizim için hemde senin için daha zor dedi. Kesi atmak zorundayım dedi. Acı olmadı zaten. Ben sadece sancıyı çekerken acı çektim sonrasında hemen kalkıp eve gitmek istemiştim. Ikınma ve güzel bir nefes kontrolü ile 4 dk sürdü bebeği kucağıma almam. Sanırım 4 defa ıkındım bebek doğdu. Nefes egzersizi çok önemli. Derin nefes al tut ve doktor ıkın dediği zaman tüm gücünle ittir o ittirme olayı hem zor hemde rahatlatıyor