Gulfidan_99 o haftalarda bulantım iyice artmıştı hatta 2 kilo falan vermiştim 1 haftada doktorum atak dönemi yaşıyor olabilirsin demişti bide. Tam o zamanlar multivitamine başlamıştım omega 3 lü ilacı 2 ye çıkart demişti ama sabrettim çıkartmadım hiç 2 ye 19. Haftalıkken bitti bulantılarım ilaç içmeme rağmen bazen kusardım kusmadığım zamanlarda da sürekli bi bulantı hali olurdu bence bu en beteri çünkü insan kusunca birşeyler yiyebiliyor ama sürekli bulantı hali bana yemek yedirmiyordu