Gunes99 Bebeğim 17 aylık oldu ama ben hala burdayım happy kids’e alışamadım valla 😁 sorum şu ki Argivit şurubu kullananlar varmı? Çocuklar da boy uzamasını destekliyormuş ve dikkat eksikliğine falan da çok iyi geliyormuş.
alyamm_33 Gunes99 iki oğluma da 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum 1 sınıf 2 sınıf dikkat eksikliği vardı ona da çok iyi geldi hem kilo aldılar hem boyu çıktı hem sakinleştiren focus’unu kullanın
ferhunde_toru Argivit Focus Şurup 150 ml 4-10 yaş grubu çocuklar ile 11 yaş üzeri çocuklar, yetişkinler için kullanımı öneriliyor. Argivit Focus 30 Tablet ise 11 yaş üzeri ve yetişkinler için öneriliyor. Ben 1-2 yaş için tavsiye edildiğini duymadım ama doktorunuza danışabilirsiniz. İsterseniz ürünleri incelemeniz için liklerini de bıraktım. https://www.farmaneva.com/argivit-focus-surup-150-ml https://www.farmaneva.com/argivit-focus-30-tablet https://argivit.com/urunler/