Arkadaşlar bana da 14+3te çift taraflı koroid pleksus kisti var dendi. Hemen detaylı ultrasona girdim bi perinatoloji uzmanıyla görüştük. Onun dışında başka bir şey gözlenmediğinde tek başına bi şey ifade etmiyor dedi. Daha geçmeyeni görmedim dedi. Çok korkuyorum bu çift taraflı kist trizomi 18 in belirtilerinden biriymiş. Oğlum olacağını öğrendik ama bu durumlardan dolayı sevinemedik bile. Bu durumu yaşayan var mı başka ? Kisti geçen ?