Alyami EsranurB evet herkes öyle diyor ama bende anlamadım 8 haftalıkken İstanbul senin uygulamasından yaptım oldu
EsranurB Alyami senin adına sevindim canım arada da olsa ihtiyaç sahiplerine de çıktığını duymak güzel inşallah nice ihtiyaç sahiplerine de verirler 🤍
mineoksuz11 Gamzecabuk öyle bir şey olmadı bende de siteden değil uygulamadan başvurdum ama kontrol edin bence
Msydn6 firdevs600 aynı bizde öyle bize çıktı şükür 17 haftlıkken başvurmuştum 29 haftamda geldi tekrar başvurun yada 153 ü arayın